غذاهایی که برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی مناسب است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

غذاهایی که برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی مناسب است

برای بسیاری از بیماری کلیه دیابتی میوه بیماران یک نوع لوکس است، آنها تمایل به خوردن آن، اما جرات آن را بخورم می باشد. در واقع، بدون نیاز به دور از میوه وجود دارد. از آنجا که بسیاری از انواع مختلف میوه ها، که غنی از انواع تغذیه مانند ویتامین، فیبر و مواد معدنی وجود دارد، همه این چیزها برای سلامتی شما مفید است. پس چه نوع از میوه ها به بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی مفید است؟ اجازه بدهید به ما نگاه داشته در هم.

میوه های مختلف تعداد قند های مختلف در آن، بنابراین ما باید آنها را به گونه ای متفاوت رفتار می کنند. بعضی از میوه ها فقط حاوی قند 10g به هر 100G، مانند هندوانه، خربزه، پرتقال، لیمو، هلو، انگور، توت فرنگی، آناناس، گیلاس و نارگیل. بیماران می توانند برخی از آنها با توجه به نیاز خوردن. برای بعضی از میوه ها که حاوی قند 11-12g در 100G، بیماران باید احتیاط به آنها غذا خوردن است. این میوه از جمله موز، انار، سیب، گلابی، هسته میوه جات و انبه. بیماران میوه ها باید برای جلوگیری از است تاریخ قرمز، زالزالک، کشمش، خرمالو خشک و longan، چرا که این میوه بیش از قند 20g را در هر 100G باشد.

کارشناسان می گویند سبزیجات تازه سرشار از تغذیه های مختلف و بدون شکر بسیار است. بنابراین به منظور مید تقاضا از بدن خود را که شما می توانید برخی از سبزیجات مانند گوجه فرنگی و خیار خوردن، آنها جایگزین خوبی برای میوه و بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی می باشد.

اگر شما مشکلات دیگر در مورد بیماری کلیه دیابتی شما می توانید با پزشکان آنلاین ما چت، آنها به شما برخی از توصیه های خوب را به صورت رایگان ارائه می کنند.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی، بیماری کلیه دیابتی، غذا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: